tisdag, maj 05, 2009

Jag lever...

Och mår rätt bra, har uppreglerat energiintaget något, har slutat att räkna min dagsintag av kalorier och makronutrienter men äter fortfarande strikt efter LCHF, eller ja, förutom när pappa fyllde år och jag åt lite tårta... Men det gör nog inget. Kör lite stickprov då och då däremot för att kontrollera så jag inte höftar energiinnehållet helt åt helvete fel.
Kunde inte somna en natt, så fort jag höll på att somna så kändes det som om jag slutade andas, jag tror att det var näsan som var precis tillräckligt täppt :-)
Var på fest under Valborg också, så full har jag nog aldrig blivit på en flaska vitt vin... Köpte vitt torrt vin då det har låg kolhydratsmängd ;-)

Ska slänga in lite vad jag har ätit under dagen sedan ändå, har suttit och donat med ett litet kalkylblad som sammanställer energiintag, makronutrienter samt även energiprocent över dagen, jag tar inte all cred för det kalkylbladet då någon annan har gjort större delen av det så det sparade mig en mass tid, men jag har förbättrat det däremot.


Uppdaterar senare, ska se lite TV nu.

KYSS!

1 kommentar:

Joakim sa...

Varje gång jag går in på bloggen din får jag en varning från Noscript:
"Noscript filtered a potential cross-site scripting (XSS) attempt from [http://martinisawake.blogspot.com]"

Vad kan detta innebära?