torsdag, maj 14, 2009

Han lever!

Har tydligen slappat av med mitt bloggande den senaste tiden men det skall tas upp snart igen.
Jag har inte gjort särskilt mycket mer än att lära mig lite recept, läst lite om kost samt såklart spelet lite spel och sett på film =3

Har slutat att räkna kalorier nu för att se hurvida jag ökar i vikt eller ej när jag inte lägger band på mig undertiden jag äter enligt LCHF.
Ooh, just det ja, jag har börjat träna här hemma igen också, har kört bl a. underarmar idag så det svider lite i mina händer.

Bilder (på lite jag ätit) och mer uppdateringar kommer att komma inom kort, nu ska jag spela "Viva Piñata" :-)

Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Viva Piñata, det är väl det söta spelet va, som såg så roligt och snuttit ut?=) Får Mellie med spela??

Anonym sa...

P.s Du är ganska gullig ;)(D.s