söndag, juli 05, 2009

Lucasarts utannonserar ny titel.

Jajamän, under morgondagen kommer detta att ske och säkerligen kommer det ske enligt PST (som har tidszon -7) så man får hålla koll på internet vad som utannonseras, även första episoden i Tales of Monkey Island kommer under veckan också, på tisdag om jag inte missminner mig, strax efter det (någon vecka eller så hoppas jag på) så kommer det andra spel jag skrev om i föregående blogginlägg. Blir alldeles till mig då jag tänker på det :-)

Vad har Martin haft för sig under sin off time då?

Not much. Jag har umgåtts med bl a. Melizza, fortsatt min LCHF-kost som går rätt bra tycker jag och utöver det har jag ju såklart gjort en massa annat också som att t ex. spela lite spel på min Xbox 360.
Jag har minsann spöat Oro Victus och annat drägg med Ethan Thomas, dängt på Hobbes med Little Sparrow samt gullat, parat, försvarat och brutit upp slagsmål mellan söta piñatas. Nu senast har jag börjat spela Saints Row 2 vilket påminner väldigt mycket om GTA: San Andreas, vilket innebär att det kretsar kring gängkrig, men när man inte slåss mot rivaliserande gäng så kan man bl a. spraya avföring med en slamsugare och även vara chaufför åt horor och deras kunder undertiden man undviker privatdetektiver och media. Saints Row 2 är ett trevligt spel som inte tar sig självt på för stort allvar. Just ja, jag glömde nämna att spelet har en fantastiskt vacker protagonist som ni ser här till höger.

Men nu har jag skrivit nog för denna månad (höh).
Det har f ö. varit varmt som helvete sista tiden, lite läskigt varmt vissa dagar, svalare nu däremot.
Hörs när jag förmodligen har klarat av både Saints Row 2 och första episoden i Tales of Monkey Island, ev. även The Secret of Monkey Island: Special Edition.

Ha det!

FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... Kommer nog att skriva mina synpunkter på vad Lucasarts utannonserat under morgondagen också ;-)

Hej på riktigt.

1 kommentar:

Joakim sa...

Kul att man kan fixa till sin egen karaktär i Saints Row 2; känns som en lite mer meningsfull grej där jämfört med samma funktion i t ex Oblivion. Hur ofta kollade man på sig själv där, liksom?